Opdateret:16-11-2022
TAK til alle hjælpere og Sponsorer 🙂🙂🙂
Se resultater her:
Bemærkninger til stævne
Ringsted Rideklub byder velkommen til stævne i dressur og spring.
Stævneadresse: Englerupvej 66, 4100 Ringsted.
D-klasser er åbne for distrikt 1-5
E-klasser er åbne for RIR + ALS + HKR
Tilmelding over DRF GO. Ved manuel tilmelding tillægges der kr. 30 i gebyr.
Efteranmeldelser modtages i det omfang tidsplanen tillader det og der skal betales efteranmeldelsesgebyr.
Sidste afmeldingsfrist onsdag den 10.04.2019 kl. 12.00 - ved senere aflysning returneres klassebetaling ikke.
Kontakt inden stævnet: Helst pr. mail til Bettina Fabricius Larsen befala30@yahoo.dk - tlf./sms 61464511 kl. 16-21
I dressur vil det være procentklasser i alle klasser, f.eks. alle LC klasser lægges sammen til en klasse.
Det er tilladt i procentklasserne at ride to forskellige programmer, og man kan opnå to placeringer.
Vi forbeholder os ret til at slå klasser sammen ved for få tilmeldinger, dette gælder i både spring og dressur.
Stævnet kommer på Equipe senest onsdagen før.
Endelige starttider til dressur og spring kommer på Equipe om fredagen efter kl. 12.00, derefter kan der ikke ændres i programmet.
Dressur lørdag foregår udendørs på to baner, og man kan derfor ikke gå ud fra, at man fx. kan ride E-klasse og D-klasse - da man ikke på forhånd kan sige hvilken klasse der kommer på hvilken bane.
Spring søndag foregår udendørs på grusbane med græs med opvarmning udendørs, i tilfælde af dårligt vejr flytter spring ind i ridehus 20x40 (opvarmning vil fortsat foregå udendørs)
Alle skal melde til start før de starter klassen, og skal på forlangende kunne vise vacc. papir.
Alle skal bære stævnenummer til dette stævne.
DRF´s reglementer er gældende ved dette stævne.
Følg med på Equipe hele weekenden.
Der modtages kun kontanter/mobile pay i sekretariatet og kiosken
Kiosk er åben under hele stævnet
Parkering: Foregår på anviste pladser.
Ringsted Rideklub vedtager sig intet ansvar for evt. tyveri, sygdom mm.
Hunde må kun medbringes i snor på stævnepladsen.
Alle der er medlem af RIR, (også selvom de starter for en anden klub) denne weekend skal hjælpe minimum 3 timer under stævnet. Hjælperplan lægges på facebook (Ringsted Rideklub) senest torsdag den 10.04.2019 og man skal selv skrive sig på.
RIR ønsker vel mødt til nogle gode stævnedage :)