Opdateret:29-03-2023
Eksisterende udvalg 2023.
HUSK – INGEN UDVALG = INGEN AKTIVITETER.
Orienteringsudvalg, (Planlægge og afholde 1 ridt pr år i okt.): Chilli, Inge B., Anette, Anja.
Stævneudvalg, vi afholderca. 3-4 stævner pr år, man hjælper med klargøring og også under stævnet-selvfølgelig med hensyn til egne starttider- i bla. Sekretariat, på baner mm.: Timian, Oline, Line F. Rikke L, Mette, Ida B, Jenny, Julie A, Cecilie.
Englerupudvalg, (Planlægge og afholde 1 stævne pr år juni/juli): Stine, Ingelise, Karin R, Arne R, Inge B. Peter og Anette
Tærrænudvalg,Der afholdes stævne 27.08.2023. Opgaver: Klargøring af terrænbane i foråret, og løbende vedligehold frem til ca. okt, Samt mere intensivt op til evt. stævne i slutning af aug. Herunder bygge terrænspring, slå græs, betjene traktor, buskrydder, malerpensel, haverive osv. nogen opgaver mere fysisk krævende end andre) : Jonathan, Ingelise, Jill, Sara, Chilli, Heidi F, Junno, Mette, Ulla, Jenny
Sponsorudvalg / Fondsudvalg (kontakte sponsorer,hente præmier og gøre præmier klar til stævner og andre aktiviteter): Ingen medlemer pt.
Hvis dette skulle have interesse så sig endelig til.
Bodudvalg (forberede og pasning af bod under diverse aktiviteter): Anette, Laila og Kirsten
Aktivitetsudvalg. Planlægge og afholde aktiviteter efter ønske og behov): Oline, Ida Bering, Gitte F, Signe B, Camilla M, Isabell, Merle K og Sofie.
Rytterpost (Udkommer 4 gange om året): Ingelise, Mette
Htw gruppe: Kontakt Bettina
Løsspringsgruppe udvalg: Kontakt Gitte Mytling
Har du lyst til at være med i nogle af disse udvalg, så kontakt bestyrelsen på ringstedrideklub@hotmail.com